Vanu nebo sprchový kout?
Vanu nebo sprchový kout?
Každý by si rád užil koupání i sprchování, ale pokud je prostor koupelny menší, než bychom potřebovali, obvykle volíme raději vanu. V té se můžeme i sprchovat, kdežto ve sprchovém koutu se nevykoupeme!
Stejně jako ostatní modely Subway, které se vyrábí v obdélníkové, šestiúhelníkové a oválné variantě a také jako rohové vany (s rohem i bez) i jako skosená varianta pro pravou i levou ruku, je i tato asymetrická vana vyrobena z vysoce kvalitního akrylu, může se pochlubit čistým designem a dobře skrytými funkcemi a představuje vynikající poměr cena/kvalita.
Koupelnová kolekce Subway patří k nejprodávanější v moderní historii firmy Villeroy & Boch. Úspěch slaví již od svého uvedení v roce 2003 na vropských i zámořských trzích ve všech 125 zemích, kde se značka prodává. Méně je více, taková je devíza tvarově dokonalého ztvárnění. Kolekce Subway svým puristickým, přímočarým a moderním designem uvádí tuto zásadu v život. Úspěch kolekce také spočívá v její mimořádně příznivé ceně. Subway pro mnoho zákazníků znamená vstup do světa Villeroy & Boch. V letošním roce se úspěšná kolekce Subway rozšířila o řadu akrylátových van a sprchových koutů z oblasti wellness. Dnes je tak v nabídce již 17 typů (rohové, obdélníkové,oválné,offsetové – zúžená v prostoru pro nohy), z toho 13 novinka 2007 a 1 novinka 2008 - vana se sprchových koutem ve tvaru P.
K dostání u autorizovaných prodejců značky Villeroy & Boch - např. koupelnová studia SYKORA HOME, PTÁČEK, KREINER EXKLUSIV.
www.villeroy-boch.com
Villeroy & Boch v Česku a na Slovensku
Divize koupelen a wellness a dlažby v Česku prodává výrobky nejvyšší kvality již od roku 1990. Podle nedávného výzkumu (Consult Research) zaujímá značka Villeroy & Boch s více první místo v prodejích v prémiovém segmentu, na kterém se podílí více než dvaceti procenty. V současné době tvoří prodejní síť třicet obchodních partnerů po celé ČR a na Slovensku. Regionálním manažerem pro Česko a Slovensko byl v prosinci 2006 jmenován Gerhard Prior (původem z Německa), který má dlouholeté marketingové zkušenosti z mezinárodních společností. Obchodní zastoupení zajišťuje Vladimír Polášek, který pro značku pracuje od jejího vstupu na český trh.
Divize stolování v Česku a Slovensku funguje od roku 1998, resp. 2002 a související divize Promotion & Incentives od roku 2005. Výrazné zlepšení kultury stolování v oblasti východní Evropy v posledních letech, ale i širší povědomomí o značce, umožnily otevření 10 prodejen v Čechách a 2 na Slovensku. Na otevření dalších prodejen v obou státech se intenzivně pracuje. Obchodní zastoupení obou divizí zajišťuje od počátku roku 2006
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Centrální banka ponechala základní úrokové sazby beze změn, hypoteční trh to nijak neovlivní
- Rozhodnutí bankovní rady ČNB k úrokovým sazbám ze dne 19. 12. 2024 - Komentář
- Nejčastějšími prosincovými úrazy jsou pády - Pozor na ledovku a zimní sporty
- Trendy v energetice – prodejci fotovoltaiky mají plné sklady panelů, riziko odchylek častěji nesou zákazníci
- Stav zásob plynu v Česku nadále pokračuje v postupném poklesu a blíží se k 68% naplněnosti zásobníků, stav zásob oproti loňskému roku je nyní o 20 % nižší
- Turistický ruch zpět na předcovidových číslech, trh s ubytováním v soukromí na 60 % objemů