Letňany 2011 - jarní veletrhy FOR HABITAT, FOR GARDEN a další
Jarní veletrhy přichází s novou koncepcí
Společnost ABF je lídrem na poli veletržní správy a výstavnictví. Plány pro letošní rok, zajímavosti, novinky či číselné informace přináší v krátkém rozhovoru paní Maria Wohlrabová, ředitelka obchodního týmu.
1/ Kolik vystavovatelů se minulý rok jarních veletrhů zúčastnilo a kolik jich máte
v současnosti?
V roce 2010 se veletrhů, které však byly koncepčně odlišné, účastnilo 430 vystavovatelů na ploše 10 029 m2. Důležité je zmínit, že původně byly veletrhy FOR GARDEN a FOR HABITAT součástí veletrhů z bloku cíleného na rodinu FOR FAMILY, které jsou dnes oddělené a samostatně pořádané, což zajistí maximální zacílenost a individuální přístup.
Veletrhy o bydlení se vyčlenily v samostatný projekt s odbornějším zaměřením a vytvořily soubor veletrhů pro bydlení, veřejné prostory a zeleň, který je jednotně nazván FOR HABITAT.
FOR HABITAT, z něhož se samostatně vyčlenil nábytek - FOR FURNITURE a odborný veletrh zaměřený na vybavení veřejných prostot FOR OFFICE, FOR GARDEN, doplněný o odbornou část pro veřejnou a městkou zeleň FOR GREENERY.
Díky profesionalizaci projektu a rozšíření ze soukromého bydlení i na veřejné prostory a prostranství, mají vystavovatelé větší zájem:
Souboru se aktuálně účastní 515 vystavovatelů na ploše 12 500m2. Nárůst vystavovatelů o 19%, plochy o 24%. Veletrhu se zúčastní kvalitnější vystavovatelé ve větších expozicích.
Další novinou pro letošní rok je vyloučení přímého prodeje na veletrhu.
2/ Jaká je cílová skupina FOR HABITAT, kdo je typický návštěvník veletrhu?
V roce 2010 byly veletrhy zaměřeny primárně na koncové zákazníky – stavebníky, domácnosti.
V roce 2011 se zvyšuje profesionalita a odbornost, snažíme se oslovit nejen koncového zákazníka, ale i architekty, developery, projektanty, obchodníky. Stále ale největší % návštěvníků tvoří zákazník, který si staví, či vybavuje byt, rekonstruuje, nebo tvoří zahradu.
3/ V jaké sekci cítíte největší nárůst?
V části FOR GARDEN, který je ojedinělým projekt v ČR. Nárůst je především díky tomu, že lidé vynakládají vyšší investice do svých zahrad a to nejen do zahradního nábytku, ale i drobných staveb na zahradě a do kvalitních dřevin a rostlin.
Viz přednáška od kanadského designéra – domácí resort, téma budoucnosti.
4/ Jaký je nový směr komunikace resp. cílová skupina a vznikla pro letošní rok nějaká nová zajímavá spolupráce?
Veletrhy mají díky tradici dlouhodobou podporu nejrůznějších subjektů z veřejné správy, pro letošní rok bych ale ráda vyzdvihla spolupráci s Asociací českých nábytkářů, která je zároveň spoluorganizátorem – zaručuje profesionalitu a účast přímých výrobců.
Novým směrem komunikace je určitě náš zájem o kvalitního a náročného návštěvníka, který je připravený investovat do bydlení. Samozřejmě nás těší návštěva všech.
5/ Jakou očekáváte pro letošek návštěvnost?
V roce 2010 bylo 40 000 platících návštěvníků na společném projektu FOR FAMILY.
Nyní i především díky vyšší specializaci návštěvníka - klienta majícího zájem o bydlení, vybavení, zahradu a design očekáváme 20 až 30 000 návštěvníků.
Více informací o jednotlivých veletrzích získáte na uvedených kontaktech.Informace pro média:
Martina Bauerová Email: Martina.bauerova@hpcg.cz
Mobil: +420 602 387 660
Kontakty veletrhů:
Jana Dlouhá
www.forgreenery.cz
www.for-garden.cz
Lukáš Vilímek
www.forhabitat.cz
Daniela Boučková
www.forfurniture.cz
www.for-office.cz
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Stavba, nejlépe hodnocené fotografie
Články Stavba
- Povolování staveb v Česku zkolabovalo. Doslova
- Pasivní dům – investice, která se díky dotacím vyplatí
- Rodinný dům s důrazem na kvalitu materiálu a řemesla
- Plánujete novou střechu? Začněte s přípravou už teď
- Zavedení podrobnější evidence plastových obalů by významně usnadnilo jejich recyklaci
- Schlieger nabízí nové fotovoltaické panely AIKO přinášející více elektřiny a vyšší finanční zisk