Letňany 2011 - jarní veletrhy FOR HABITAT, FOR GARDEN a další

 

 

 

 

Jarní veletrhy přichází s novou koncepcí

Společnost ABF je lídrem na poli veletržní správy a výstavnictví. Plány pro letošní rok, zajímavosti, novinky či číselné informace přináší v krátkém rozhovoru paní Maria Wohlrabová, ředitelka obchodního týmu.

1/ Kolik vystavovatelů se minulý rok jarních veletrhů zúčastnilo a kolik jich máte
v současnosti?

V roce 2010 se veletrhů, které však byly koncepčně odlišné, účastnilo 430 vystavovatelů na ploše 10 029 m2. Důležité je zmínit, že původně byly veletrhy FOR GARDEN a FOR HABITAT součástí veletrhů z bloku cíleného na rodinu FOR FAMILY, které jsou dnes oddělené a samostatně pořádané, což zajistí maximální zacílenost a individuální přístup.

Veletrhy o bydlení se vyčlenily v samostatný projekt s odbornějším zaměřením a vytvořily soubor veletrhů pro bydlení, veřejné prostory a zeleň, který je jednotně nazván FOR HABITAT.

FOR HABITAT, z něhož se samostatně vyčlenil nábytek - FOR FURNITURE a odborný veletrh zaměřený na vybavení veřejných prostot FOR OFFICE, FOR GARDEN, doplněný o odbornou část pro veřejnou a městkou zeleň FOR GREENERY.

Díky profesionalizaci projektu a rozšíření ze soukromého bydlení i na veřejné prostory a prostranství, mají vystavovatelé větší zájem:

Souboru se aktuálně účastní 515 vystavovatelů na ploše 12 500m2. Nárůst vystavovatelů o 19%, plochy o 24%. Veletrhu se zúčastní kvalitnější vystavovatelé ve větších expozicích.

Další novinou pro letošní rok je vyloučení přímého prodeje na veletrhu.

2/ Jaká je cílová skupina FOR HABITAT, kdo je typický návštěvník veletrhu?

V roce 2010 byly veletrhy zaměřeny primárně na koncové zákazníky – stavebníky, domácnosti.

V roce 2011 se zvyšuje profesionalita a odbornost, snažíme se oslovit nejen koncového zákazníka, ale i architekty, developery, projektanty, obchodníky. Stále ale největší % návštěvníků tvoří zákazník, který si staví, či vybavuje byt, rekonstruuje, nebo tvoří zahradu.

3/ V jaké sekci cítíte největší nárůst?

V části FOR GARDEN, který je ojedinělým projekt v ČR. Nárůst je především díky tomu, že lidé vynakládají vyšší investice do svých zahrad a to nejen do zahradního nábytku, ale i drobných staveb na zahradě a do kvalitních dřevin a rostlin.

Viz přednáška od kanadského designéra – domácí resort, téma budoucnosti.

4/ Jaký je nový směr komunikace resp. cílová skupina a vznikla pro letošní rok nějaká nová zajímavá spolupráce?

Veletrhy mají díky tradici dlouhodobou podporu nejrůznějších subjektů z veřejné správy, pro letošní rok bych ale ráda vyzdvihla spolupráci s Asociací českých nábytkářů, která je zároveň spoluorganizátorem – zaručuje profesionalitu a účast přímých výrobců.

Novým směrem komunikace je určitě náš zájem o kvalitního a náročného návštěvníka, který je připravený investovat do bydlení. Samozřejmě nás těší návštěva všech.

5/ Jakou očekáváte pro letošek návštěvnost?

V roce 2010 bylo 40 000 platících návštěvníků na společném projektu FOR FAMILY.

Nyní i především díky vyšší specializaci návštěvníka - klienta majícího zájem o bydlení, vybavení, zahradu a design očekáváme 20 až 30 000 návštěvníků.

Více informací o jednotlivých veletrzích získáte na uvedených kontaktech.

Informace pro média:
Martina Bauerová Email: Martina.bauerova@hpcg.cz
Mobil: +420 602 387 660

Kontakty veletrhů:
Jana Dlouhá
www.forgreenery.cz
www.for-garden.cz
Lukáš Vilímek
www.forhabitat.cz
Daniela Boučková
www.forfurniture.cz
www.for-office.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Stavba, nejlépe hodnocené fotografie



Články Stavba