HOME OFFICE: jak si zařídit domácí kancelář?
Práce z domova vám dává nejen možnost řídit si čas a práci podle svého, ale také příležitost zařídit si domácí kancelář. Protože to bude vaše místo soustředění a kreativity, musí být dobře zorganizované, ať máte vždy po ruce vše, co potřebujete. Na druhou stranu musí být také příjemné a veselé, protože v něm budete trávit mnoho času.
„Studie ukazují, že v barevné a hezky zařízené kanceláři je člověk produktivnější.“ Říká Blanka Pinkavová ze společnosti PAPERA s.r.o., distributora kancelářských a školních potřeb. „Ať už pracujete v malém bytě, nebo v rodinném domě, mít vlastní prostor na práci, i když třeba malý, je velice důležitá součást práce z domova. Měli byste se proto soustředit na jeho design – ať je vám pohodlný, ale také ať v něm jste rádi. Nemusí to ani stát hodně peněz, stačí dobře vybírat.“
Přinášíme vám pár tipů, jak na příjemnou domácí kancelář:
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie
Články Interiéry
- Každá vanová baterie má svůj styl, který je ten váš?
- Skrytá zárubeň — tajemství dokonalého designu s praktickým přesahem
- Stylový home office 6x jinak
- Jak vyzrát na pořádek v koupelně? Tipy na rozvržení úložných prostor a volba vhodných řešení
- Jak udržet pořádek v koupelně? Se stylovým nábytkem i pomocníky!
- Sklo jako zařizovací prvek: funkční, všestranné i krásné