Zařízení interiéru pro pohodové bydlení

Trendy v bydlení pro jaro 2018

Co by byl domov bez zařízení a vybavení, ve kterém se člověk cítí dobře a může se odreagovat? Otázky jako tato daly týmu Hornbachu ve spolupráci s renomovanými návrháři podnět pro navržení čtyř aktuálních trendů ve Světě bydlení – Light & Easy, Fresh & Happy, Smart & Green a Pure & Simple II.

Na pohodlí a útulnost v bydlení je brán důraz i pro letošní rok. Aktuální trendy se nesou v duchu vyváženosti, komfortu a souznění s přírodou. Pohodlí, útulnost a harmonie jsou základem pro aktuální trendy - Light & Easy a Fresh & Happy. Přírodní materiály, živé rostliny a barvy v přírodních odstínech evokují souznění s přírodou a jsou charakteristické pro trendy Smart & Green a Pure & Simple II. „Pro realizaci těchto trendů nabízí Hornbach vše na jednom místě: od úpravy podlah a stěn, přes osvětlovací tělesa, až po doplňky. Od března můžete vše zakoupit v našich projektových marketech a e-shopu,“ říká Tomáš Tiurin, odborník ze světa bydlení v Hornbachu.

Light & Easy – Prázdninová atmosféra

Méně někdy znamená více. „Tento trend bydlení je věcný a zdrženlivý. Pracuje se světlými kombinacemi tón v tónu, které jsou u zařízení doplněny dřevěnými prvky,“ sděluje Tomáš Tiurin z Hornbachu. Typickou barvou jsou všechny odstíny bílé, kterou oživuje svěží zelená. Paletu barev zdobí odstíny vápence, zimní modř, světle šedá a světle béžová. I nábytek se objevuje v bílé a přírodní barvě. Zajímavým doplňkem mohou být neopracované dřevěné nohy pohovky nebo houpací klec s pohodlnými poduškami. Vyskytují se zde drobné nuance, podle světla a počasí. Svět bydlení ve stylu Light & Easy vytváří atmosféru plnou fantazie.

 

Fresh & Happy – Život v harmonii

Ve světě bydlení Fresh & Happy se představují stimulující barvy a jednoduchý nábytek. O faktor dobrého pocitu se zde postarají polštáře a kožešiny. Zařízení tak působí velmi harmonicky a moderně. Souhra lehkých, zelených, modrých a růžových tónů vypadá svěže a přátelsky. „Drobné odstíny zelené v kombinaci s růžovou se jeví mimořádně svěže a přátelsky. Barvy mají unisex vlastnosti. Velmi živě spolu reagují,“ vysvětluje Tomáš Tiurin z Hornbachu. Styl Fresh & Happy vyjadřuje moderní, harmonický svět barev, který působí velmi mladistvě, ale vytváří příjemný pocit domova pro všechny generace.

 

Smart & Green – Souznění s přírodou

Barevná podívaná tohoto trendu bydlení vyvolává pocit pohody. Zářivé zelené tóny jsou doplněny modrými barevnými akcenty. Zelená barva doma navodí atmosféru jako v přírodě, rozveselí srdce i dům, její odstíny jsou svěží barvy plné optimismu. „V interiéru nesmí chybět živé, pokojové rostliny. Zelené listí je zobrazeno na textilních látkách, tapetách i obrazech. Zajímavými doplňky jsou koberce a polštáře z přírodních materiálů,“ popisuje odborník z Hornbachu. Styl Smart & Green tak vytváří přírodu mezi čtyřmi stěnami. Vyjadřuje pocit pohody, chladivou přírodní oázu odpočinku, uklidňující i oživující zároveň.

 

Pure & Simple II – Návrat k přírodě

Svět bydlení ve stylu Pure & Simple vytváří prostředí exotické atmosféry s konzervativními barvami. Dominují rustikální zemní a přírodní tóny, dřevěné podlahy a nábytek. Charakteristickými doplňky jsou textilní látky a ručně vyrobené příslušenství. Na dřevěné podlaze se vyjímají dekorativní koberce ze sisalu a dalších přírodních vláken. „Neopracované prvky si žádají jemné doplňky. Bydlení ve stylu Pure & Simple je inspirováno dánským trendem hygge, uspořádání působí nenuceně a přívětivě,“ líčí Tomáš Tiurin z Hornbachu.  Interiér vyjadřuje pocit teplého a útulného domova.

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes pět generací. Společnost v současné době provozuje 154 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 zaměstnanců, z toho přibližně 1 430 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie



Články Interiéry