OC Šestka: noví nájemci a originální koncepty pro volný čas a služby

Důraz na kvalitu a širší výběr produktů

Nového majitele má od ledna obchodní centrum Šestka v Praze 6. Jde o soukromého českého investora, jenž chce nemovitost držet dlouhodobě. Vize, které akvizici předcházely, mu pomáhá naplňovat tým, který během 18 měsíců dovedl k téměř 100% obsazenosti holešovický Rosmarin Business Center.

K prvním úspěchům patří nájemní smlouvy se značkami Lee Cooper, parfumerií Marionnaud, řetězcem rychlého občerstvení KFC, pobočkou České pošty nebo multibrandovým prodejcem luxusního dámského prádla a plavek Chickie. Dalších minimálně pět nových značek bude oznámeno během prvního pololetí. V jednání jsou například známý operátor na poli zdravé výživy a biopotravin nebo v Česku dosud chybějící fashion značky.

Změny, kterými Šestka prochází, doloží i další nové formáty. "Nacházíme se uprostřed oblasti s nejvyššími dosahovanými příjmy v Praze. Zákazníkům vyjdeme vstříc originálním konceptem kavárny, kurátorsky vedeným food courtem, rozšířením služeb nebo vedením personálu prodejen. Chceme, aby návštěvy na Šestce byly ve znamení pohody, servisu, vstřícného a individuálního přístupu," vysvětluje Lucie Němečková, asset manažerka OC Šestka.

S důrazem na kvalitu a širší výběr produktů, mimo jiné z oblasti food & beverages, souvisí rovněž revoluční proměna food courtu v OC Šestka. Nový management získal ambasadora celého prostoru, který bude kurátorsky řídit celou nabídku, bdít nad kvalitou jídla i servisem pro návštěvníky. Stal se jím vyhlášený šéfkuchař a podnikatel v oblasti gastronomie Miroslav Kubec, který v obchodním centrum bude i provozovat velkorysou restauraci a loungeové formáty. "Chceme vedle oběda vynikat ve snídaních i večeřích - jedině tak zaujmeme náročnější část zákazníků, která do Šestky míří za schůzkami díky příhodnému umístění na Pražském okruhu, nedaleko letiště," vysvětluje Lucie Němečková.

Stávající skladbu nájemců hodlá nový management dále obměnit a posílit už v průběhu prvního pololetí. Rozšíří se nabídka v segmentu prémiové módy, technologií i služeb. Velmi významným bude akcent lokálních dodavatelů a operátorů, navázaných na připravovaný koncept velkoplošné prodejny biopotravin a zdravé výživy.

Nabídku služeb zpestří také několik nových operátorů, stejně jako expanze stávajících. Nový designový interiér nabídne rovněž pedikúra EuroNails nebo fashion store TIME OUT. Tím ale novinky zdaleka nekončí. Manažeři, studenti i rodiče na mateřské dovolené, kteří mají na Šestce zázemí v podobě hlídání dětí, uvítají originální koncept coworkingové kavárny. Ta v designovém prostředí spojí prvotřídní služby, skvělou kávu i technické vybavení pro administrativní práci. Samozřejmostí bude vysokorychlostní připojení k internetu.

Významnou proměnou projde rovněž Family centrum. V jednom dvoupodlažním prostoru dojde k propojení všech dosavadních aktivit pro dětské návštěvníky, v mnohem těsnější spolupráci s hračkářstvím Pompo.

Nový management centra chce stavět na zlepšujících se výsledcích v posledních letech. Jen v posledních třech měsících se počty zákazníků v meziročním srovnání zvýšily o 25 %. Za úspěchem stojí mimo jiné cílená digitální komunikace zaměřená na vybrané skupiny návštěvníků ve spádové oblasti. "Nabízíme přesně vytipovaným zákazníkům produkty a služby, které je mohou oslovit. A to se ukazuje jako velmi efektivní," shrnuje Lucie Němečková.

Na stoupající návštěvnost OC Šestka mají (a mít budou) vliv také další faktory jako čilá výstavba bytových i rodinných domů v oblasti Praha 6 i Praha-západ nebo plánovaná výstavba parkoviště P+R s kapacitou 2 500 parkovacích míst v bezprostřední blízkosti obchodního centra. Ve fázi projektových příprav je i stanice nové rychlodráhy vedoucí na letiště, která bude rovněž v těsném sousedství OC Šestka.



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Tiskové zprávy