Čeští cestovatelé nakupují letenky předem a ovlivní je fotky ze sociálních sítí
Čeští zákazníci nakupují letenky s předstihem. Během září nakoupilo letenky na následující rok o 28 % více zákazníků, než v loňském roce. Vyplývá to ze statistik společnosti Letuška.cz. Lidé tak reagují na marketingové kampaně, které se spouští čím dál dříve. Významným nástrojem komunikačních kampaní jsou sociální sítě.
Češi v září nakoupili o 28 % víc letenek než ve stejném období minulý rok. Po prázdninových měsících tak došlo k výraznému probuzení poptávky. „Zvyšující se zájem o nákup letenek s předstihem přikládám především nepříznivému počasí v České republice. Letecké společnosti kvůli tomu spouští kampaně již během září, což je o měsíc dříve než loni,“ říká Jan Marek, marketingový ředitel Letuška.cz.
Sociální sítě jsou důležitým komunikačním nástrojem, na kterém Letuška.cz pozoruje několik zajímavých trendů. Zatímco na Facebooku si čeští cestovatelé mezi sebou předávají cestovatelské tipy a rady, Instagram využívají jako zdroj inspirace. „V posledním roce zaznamenáváme čím dál větší vliv na nákupní chování díky sociální síti Instagram. Češi jsou ovlivňováni oblíbenými influencery a při výběru destinací se často rozhodují na základě jejich obrazového materiálu či doporučení “ říká Jan Marek.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Průzkum: Většina Čechů se s dárky vejde do deseti tisíc. Největší radost pod stromečkem udělá nový telefon
- Zbavit se problémového nájemníka je snazší. Soud vrátil do hry doložky umožňující rychlejší vystěhování
- YIT ještě letos spustí v Kladně jeden ze svých prvních mimopražských projektů
- Jakými zdroji se v Česku topí? Nejpopulárnější jsou plynové kotle, fosilní tuhá paliva topí nejvíce v Libereckém kraji
- KRIZE BYDLENÍ: České rodinné domy chátrají, hrozí „bungalizace“ venkova, nejvíce v Královéhradeckém a Plzeňském kraji
- V první polovině roku 2024 se v práci zranilo 22 741 osob, mají nárok na odškodnění