Revitalizace obchodních center pokračuje v Karviné
Vzhledem k saturaci českého trhu obchodních center a zpomalení nárůstu obchodních ploch v předchozích letech je revitalizace trendem posledních let. Důvodem je jednak stáří obchodních center, ale i měnící se zvyklosti klientů, větší důraz na architekturu a design a rovněž vzrůstající tendence zavádět či rozšiřovat stravovací možnosti s cílem nabízet větší množství služeb.
Vlastník Korso Karviná, společnost Bluehouse Capital, se rozhodl projít obdobnou revitalizací, přičemž OC Karviná bylo otevřeno již v roce 2003. Nyní svým klientům nabízí kromě nových obchodů i novou fasádu, podhledy a s tím související osvětlení a především nově vytvořenou restaurační zónu včetně dětského koutku. V průběhu let 2018 a 2019 prošlo nebo projde rekonstrukcí a změnou 72,5 % pronajatých ploch.
„Korso Karviná jsme získali do správy v roce 2018. Vzhledem ke stáří centra jsme se s vlastníkem dohodli na provedení nutných změn s cílem vyjít vstříc měnícím se zvyklostem spotřebitelů a kromě estetických změn zde představit nový a větší food court a také zázemí pro rodiny s dětmi. Kromě týmu správy se na celkové realizaci projektu podílelo také oddělení pronájmu maloobchodních prostor v naší společnosti,“ říká Jan Čížek, vedoucí pronájmu obchodních center ve společnosti Cushman & Wakefield.
„Dokončení rekonstrukce Korso Karviná je důležitým milníkem v proměně obchodního centra. Společnost Cushman & Wakefield v rámci projektu navrhla a realizovala úspěšnou leasingovou strategii, která vyústila v prodloužení nájemních smluv a rozšíření ploch stávajících nájemců. Centrum také přilákalo řadu nových značek, a může tak svým zákazníkům nabídnout vylepšený a stabilní tenant mix,“ říká Iain Fanthorpe, country manager ve společnosti Bluehouse Capital.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Komentář: Trendy v energetice – firmy nejčastěji energie fixují na 2 roky, smlouvu jich na příští rok nemá 30 procent
- Luxusní nemovitosti nejsou jen pro zahraniční investory – Češi tvoří většinu vlastníků
- PSN dokončila projekt Ahoj Vanguard v pražských Modřanech, který je téměř vyprodaný
- ANB: Počet neplatičů nájemného v ČR přes prázdniny stoupl, atakuje tři procenta všech nájemníků
- Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku
- Téměř 37 % Čechů kvůli cenám energií snižuje teplotu v domácnosti. 11 % z nich dokonce o 3 až 4 stupně