Češi v září létali za exotikou: skokanem měsíce byl Mauritius

Za oba prázdninové měsíce si Češi u Letušky koupili 75 360 letenek.  Neméně úspěšný byl i první podzimní měsíc, kdy zájem o letenky stoupl meziročně o 5 %. Češi ve velkém nakupovali letenky do exotických destinací, které se čím dál častěji stávají cílem jejich podzimních a zimních dovolených.

„Nejoblíbenější dálkovou destinací se stala Dubaj. Polovina prodaných letenek do této destinace byla se společností Emirates a 40 % se Smart Wings. Druhé místo obsadil Bangkok. Třetí se umístilo Kolombo, kam Češi také v polovině případů zvolili let s Emirates, 30 % letenek se pak prodalo s Qatar Airways,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz. 

Absolutním skokanem v prodaných letenkách se stal Mauritius s meziročním nárůstem 115 %. Ředitel Letušky si to vysvětluje především příznivou cenou letenky, kterou lze pořídit již od 14 tisíc korun. Mauritius je populární pro všechny zákaznické segmenty. Vyhledávají ho rodiny s dětmi, starší cestovatelé, ale třeba i novomanželé pro svatební cesty,“ uzavírá Trejbal.


 



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Tipy a triky