Nelovte nízké ceny ve slevách - kdo totiž dává slevy, byl předtím drahý
Nakupování ve slevách je stále atraktivní pro většinu
lidí. Málokdo je vůči nim imunní. Sleva ale nemusí být vždy výhodná. Bohužel většina
zákazníků má se slevami a výprodeji špatnou zkušenost. Rozumnou alternativou
k povánočním výprodejům tak mohou být cenové garance pro zákazníky, které
poskytují některé obchody. Nabízí jistotu výhodného nákupu bez časového
omezení.
Zboží v akci nemusí být nutně levnější
Lidé se špatnou zkušeností se slevami nejčastěji zažívají
situace, kdy po nákupu zjistí, že zlevněné zboží vlastně vůbec není levnější,
než je jeho běžná prodejní cena. Stává se také, že zboží inzerované jako ve
slevě, v obchodě vůbec není, protože je vyprodané. „Nápis „sleva“ nebo
„akce“ ještě nemusí nutně znamenat, že se skutečně jedná o nejnižší cenu,“
upozorňuje David Kolář, marketingový ředitel projektových marketů Hornbach, a
dodává: „Není výjimkou, že takové zboží je dokonce dražší než v jiných
obchodech, kde se na něj žádná sleva nevztahuje. Prodejci totiž slevu obvykle
poskytují z výrobcem doporučené ceny, konečnou cenu a zisk si ale určují
sami.“ V závislosti na hodnotě zboží proto mohou zákazníci v různých
obchodech zaplatit výrazně odlišné sumy.
Filozofie trvale nízkých cen
Někteří zákazníci při nákupu zcela spoléhají na označení zboží slovem „sleva“. Většina už ale dohledává a srovnává ceny s konkurencí, zvláště pokud se jedná o dražší zboží. V Hornbachu toto sledování a porovnávání cen produktů u konkurenčních prodejců neustále dělají odborníci a svou nabídku podle nich upravují tak, aby byla pro zákazníky stále tou nejvýhodnější v oboru. Hornbach tak poskytuje cenovou záruku trvale nízkých cen na veškerý sortiment během celého roku. Jejich zákazníci se proto nesetkají s běžnými výprodeji, slevami a akčními cenami – kdo totiž dává slevy, byl předtím drahý. „Naši zákazníci se s klasickými slevovými akcemi nesetkají. Namísto nich mohou nakupovat výhodně po celý rok, a to bez tlačenic, bez rizika prázdných regálů a také bez nutnosti sbírat bonusové body nebo si zřizovat věrnostní karty,“ uzavírá David Kolář z Hornbachu.
Hornbach
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.
Více informací na: www.hornbach.cz
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Stavba, nejlépe hodnocené fotografie
Články Stavba
- Pasivní dům – investice, která se díky dotacím vyplatí
- Rodinný dům s důrazem na kvalitu materiálu a řemesla
- Plánujete novou střechu? Začněte s přípravou už teď
- Zavedení podrobnější evidence plastových obalů by významně usnadnilo jejich recyklaci
- Schlieger nabízí nové fotovoltaické panely AIKO přinášející více elektřiny a vyšší finanční zisk
- Vesnický dům jako z jiného století