Nelovte nízké ceny ve slevách - kdo totiž dává slevy, byl předtím drahý

Nelovte nízké ceny ve slevách

Nakupování ve slevách je stále atraktivní pro většinu lidí. Málokdo je vůči nim imunní. Sleva ale nemusí být vždy výhodná. Bohužel většina zákazníků má se slevami a výprodeji špatnou zkušenost. Rozumnou alternativou k povánočním výprodejům tak mohou být cenové garance pro zákazníky, které poskytují některé obchody. Nabízí jistotu výhodného nákupu bez časového omezení.

Zboží v akci nemusí být nutně levnější

Lidé se špatnou zkušeností se slevami nejčastěji zažívají situace, kdy po nákupu zjistí, že zlevněné zboží vlastně vůbec není levnější, než je jeho běžná prodejní cena. Stává se také, že zboží inzerované jako ve slevě, v obchodě vůbec není, protože je vyprodané. „Nápis „sleva“ nebo „akce“ ještě nemusí nutně znamenat, že se skutečně jedná o nejnižší cenu,“ upozorňuje David Kolář, marketingový ředitel projektových marketů Hornbach, a dodává: „Není výjimkou, že takové zboží je dokonce dražší než v jiných obchodech, kde se na něj žádná sleva nevztahuje. Prodejci totiž slevu obvykle poskytují z výrobcem doporučené ceny, konečnou cenu a zisk si ale určují sami.“ V závislosti na hodnotě zboží proto mohou zákazníci v různých obchodech zaplatit výrazně odlišné sumy.

Filozofie trvale nízkých cen

Někteří zákazníci při nákupu zcela spoléhají na označení zboží slovem „sleva“. Většina už ale dohledává a srovnává ceny s konkurencí, zvláště pokud se jedná o dražší zboží. V Hornbachu toto sledování a porovnávání cen produktů u konkurenčních prodejců neustále dělají odborníci a svou nabídku podle nich upravují tak, aby byla pro zákazníky stále tou nejvýhodnější v oboru. Hornbach tak poskytuje cenovou záruku trvale nízkých cen na veškerý sortiment během celého roku. Jejich zákazníci se proto nesetkají s běžnými výprodeji, slevami a akčními cenami – kdo totiž dává slevy, byl předtím drahý. „Naši zákazníci se s klasickými slevovými akcemi nesetkají. Namísto nich mohou nakupovat výhodně po celý rok, a to bez tlačenic, bez rizika prázdných regálů a také bez nutnosti sbírat bonusové body nebo si zřizovat věrnostní karty,“ uzavírá David Kolář z Hornbachu.

 

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Stavba, nejlépe hodnocené fotografie



Články Stavba