Zprostředkování práce od řemeslníků po právníky: komunitní česká služba
Najít na trhu kvalitního řemeslníka, malíře nebo stěhováka může být pro řadu lidí, zejména těch starších, problém. S jeho řešením pomáhá Celostátní česká služba, která vedle zprostředkování manuálních prací zajistí i právní servis, informace o spojích, kulturních událostech a finanční či realitní poradenství. Díky spolupráci s věrnostním programem Sphere mohou navíc lidé ušetřit i při běžných nákupech.
Celostátní česká služba se specializuje na zprostředkování služeb a výhod pro lidi v Česku. „Služby jsou dostupné pro každého nehledě na věk. Cílem Celostátní české služby je vytvoření komunity s velkým počtem uživatelů. Větší počet uživatelů znamená lepší postavení při zajišťování slev a výhod u dodavatelů služeb,“ říká Michal Olšanský z Celostátní české služby.
Základním stavebním kamenem služby je uživatelská linka, která slouží k samotnému zprostředkování služeb. Ty jsou rozdělené do šesti kategorií. „Dlouhodobě největší zájem je o zprostředkování služeb v oblasti manuálních prací. Našim klientům pomáháme zprostředkovat rekonstrukce koupelen a bytů, instalatérské služby, hodinové manžely a další,“ popisuje Olšanský s tím, že uživatelé, kteří jsou v programu na dobu neomezenou, mají díky tomu u dodavatelů i výhodnější cenové podmínky.
Podobně mohou lidé poptávat právní či finanční poradenství a služby. Celostátní česká služba jim zprostředkuje kontroly smluv, případně i nezávislého finančního poradce, který pomůže s výběrem vhodných produktů, jako jsou penzijní pojištění, stavební spoření či investice. V případě domácností služba zajistí odborníky, kteří klientům pomohou zkontrolovat stávající smlouvy na dodávky energií a tyto náklady pak optimalizovat.
Zkrátka nepřijdou ani lidé, kteří chtějí řešit bydlení. Nasmlouvaní odborníci jim poradí s prodejem, koupí i pronájmem, stejně tak pomohou zajistit například znalecký posudek či energetický průkaz nemovitosti. „Posledním pilířem jsou pak informační služby. Uživatelům vyhledáme informace o otvíracích dobách, odjezdech spojů, kulturních akcích, letenkách, ubytování, slevách a mnoho dalšího,“ doplňuje Michal Olšanský.
Pouze prověřené firmy a slevy v obchodech
Celostátní českou službu aktuálně využívá více než deset tisíc lidí. Služby v rámci šesti zmíněných kategorií jim jejím prostřednictvím dodává několik desítek prověřených firem. „Při výběru dodavatelů přitom nehledíme na recenze, které nemusejí být vždy zcela reálné. Kvalitu ověřujeme sami vždy přímo od člověka, jenž si službu objednal, nikoliv od firmy, která ji prováděla. Zajímají nás parametry jako komunikace s firmou, kvalita práce, dodržení termínů, doporučení i cena,“ říká Olšanský.
Kromě zprostředkování služeb se členům programu nabízí možnost využít i slev v řadě tuzemských a slovenských obchodů. Celostátní česká služba spolupracuje s věrnostním programem Sphere, který poskytuje slevy ve více než deseti tisících obchodních místech v České republice a na Slovensku. Uživatelům v nich stačí pouze vytáhnout členskou kartičku.
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie
Články Tiskové zprávy
- Průzkum: Většina Čechů se s dárky vejde do deseti tisíc. Největší radost pod stromečkem udělá nový telefon
- Zbavit se problémového nájemníka je snazší. Soud vrátil do hry doložky umožňující rychlejší vystěhování
- YIT ještě letos spustí v Kladně jeden ze svých prvních mimopražských projektů
- Jakými zdroji se v Česku topí? Nejpopulárnější jsou plynové kotle, fosilní tuhá paliva topí nejvíce v Libereckém kraji
- KRIZE BYDLENÍ: České rodinné domy chátrají, hrozí „bungalizace“ venkova, nejvíce v Královéhradeckém a Plzeňském kraji
- V první polovině roku 2024 se v práci zranilo 22 741 osob, mají nárok na odškodnění