„Snažíme se lidem nabídnout co nejvíce možností, jak si vyřídit všechno kolem energií. Vedle digitalizace a vylepšování našich online služeb je ale důležitý také osobní kontakt se zákazníky. Díky pobočkové síti České pošty jim můžeme být velmi blízko. Počet obsloužených zákazníků tu letos překročil hranici sto tisíc,“ vysvětluje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. Podle jeho dalších slov má dnes ČEZ Prodej pobočky na sedmdesáti poštách po celé České republice, přičemž do konce letošního roku přibydou ještě další.
Sedm desítek pošt doslova po celé republice; to je momentálně aktuální bilance spolupráce České pošty a ČEZ odstartované loňského srpna. Právě tehdy zahájila na Senovážném náměstí v Českých Budějovicích provoz první přepážka dodavatele energií umístěná na poštovní pobočce. Postupně k ní přibývaly další, takže v současné době se jen v Plzeňském kraji nacházejí na poštách v Tachově, Domažlicích, Klatovech, Rokycanech a právě nově v Kaznějově a Přešticích. Karlovarský kraj má zatím první dvě výše uvedené vlaštovky, a to Mariánské Lázně a Sokolov.
„Vzájemnou spolupráci hodnotíme jako velice přínosnou pro obě strany, ale myslím, že největším vítězstvím je toto spojení pro naše společné zákazníky. Na přepážky řešící energie přišly zatím desítky tisíc zákazníků. Jsem rád, že se nám spolupráce daří, síť energetických poboček postupně budujeme a do konce roku chceme síť doplnit ještě o trojici pošt,“ hodnotí pozitivně strategické partnerství generální ředitel České pošty Roman Knap.