Green Hideaway z HORNBACH Edice DÍLO
Mezinárodní
kampaň na HORNBACH Edici DÍLO z dílny berlínské agentury Heimat bude
zahájena od 30. ledna v České republice, na Slovensku a ve Švédsku, další země
budou následovat. Kampaň se sloganem „Navrhl Front/ ve Švédsku. Vyrobeno tebou.“
se bude prezentovat ve všech typech médií, včetně televize, tiskové a
outdoorové inzerce a samozřejmě v onlinu. Výchozím bodem ale i cílovou stanicí bude
webová stránka www.hornbach.cz/dilo, kde si machři, ale nejen ti, zdarma
stáhnou 22stránkový magazín, který obsahuje nejen příběh a myšlenku křesla
Green Hideaway, ale i ilustrovaný návod se šablonou na výrobu, seznam materiálu
a nářadí pro stavbu křesla.
Edice
DÍLO
Základní
myšlenkou celé řady HORNBACH Edice DÍLO je nemuset si exkluzivní designové
předměty kupovat, ale jednoduše si je podle návodu vlastními silami vyrobit.
Protože to, co by jinak bylo pro mnohé cenově nedostupné, nyní nestojí díky
Edici DÍLO více než cenu použitého materiálu, den nebo dva času a samozřejmě
trochu kutilské vášně a umu.
V roce
2018 představil HORNBACH první DÍLO od dánského designera Sigurda Larsena –
ikonické komfortní křeslo s nadčasovým designem kombinovaným se
sofistikovanými, robustními materiály. O rok později následoval stolek Utsuri
Tabele od japonského designera Yo Shimada – modulární interpretace stolu přinášející
flexibilitu a inovativní hru neonových barev a jejich světelných odrazů.
Green
Hideaway
DÍLO
představuje opět kus nábytku – nikoliv však klasického. Švédská designérská
dvojice Front/ navrhla křeslo Green Hideaway jako zelené útočiště či úkryt, jež
stírá hranice mezi interiérem a exteriérem. „V našem stále
přetechnizovanějším světě se čas strávený v zeleni často krátí, proto Green
Hideaway nabízí každému kousek přírody třeba v obývacím pokoji. Příroda má na
lidi prokazatelně uklidňujícího účinek. Zapojení živého zeleného světa do
našeho DÍLA bylo pro nás zvláště v této neklidné době přesně tím správným
rozhodnutím," říká David Kolář, vedoucí marketingu společnosti HORNBACH
Česko a Slovensko.
Křeslo
Green Hideaway již stihli okomentovat i odborníci ze světa designu a floristiky
z Česka a Slovenska. Na křesle
oceňují především kreativní řešení studia Front/ a nabízejí jeho další rozvoj
či personifikované řešení. Tato doplňková videa budou odhalena v druhé
polovině února.
O
studiu Front/
Designové
studio Front/ vedené Annou Lindgren a Sofií Lagerkvist pracuje pro celou řadu
mezinárodních klientů a je zastoupeno mimo jiné v MoMA v New Yorku, ve Victoria
& Albert Hall v Londýně a v Centre Pompidou v Paříži. Ve své tvorbě se
stále více zaměřuje na použití materiálů a prvků z přírody.
Designéři:
Mgr.
Art. Michal Riabič, slovenský designer, absolvent Vysoké školy výtvarných umění
v Bratislavě, autor návrhu židle a stolu Malmo pro společnost TON, držitel
ceny CE ZA AR 2011.
Mgr. Art. Jana Potiron,
slovenská designérka, absolventka Technické univerzity v Košicích, od roku 2016
vedoucí ateliéru Designu nábytku a interiéru na Fakultě umění v Plzni,
držitelka ceny profesora Jindřicha Halabaly.
Floristka:
Jana
Kroupová, interiérová designérka a
floristika, absolventka Masarykovy univerzity, využívá holandské dekorace
a doplňky, aktivně spolupracuje s holandskou burzou, věnuje se poradenství
designu prostoru.
Agentura:
Heimat Berlin
Produkce:
Heimat Media Productions
Režie: Harun
Güler
Hudba: Henric
Schleiner (TI:ME:CO:DE)
Fotograf: Frank
Hülsbömer
Design
magazínu: Stahl R
Ilustrace:
André Gottschalk
Hornbach
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.
Více informací na: www.hornbach.cz
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie
Články Interiéry
- Každá vanová baterie má svůj styl, který je ten váš?
- Skrytá zárubeň — tajemství dokonalého designu s praktickým přesahem
- Stylový home office 6x jinak
- Jak vyzrát na pořádek v koupelně? Tipy na rozvržení úložných prostor a volba vhodných řešení
- Jak udržet pořádek v koupelně? Se stylovým nábytkem i pomocníky!
- Sklo jako zařizovací prvek: funkční, všestranné i krásné