HORNBACH vstupuje do jara nekonvenčně – s kampaní Nech to na přírodě!

Hornbach

 

Vzhledem k dlouhodobému suchu, nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je podle společnosti Hornbach na čase zásadně poopravit představu o dokonalé zahradě. Nechte zahradničit přírodu, a budete překvapeni, co díky náhodě vzejde na vaší zahradě.

Kampaň probíhá téměř současně po celé Evropě, a kromě uvedení v TV, kinech i rádiích, zahrnuje širokou škálu obsahu na sociálních sítích, v digitálních médiích, v OOH a tisku. Titulek zní "Nech to na přírodě" a už nyní koluje v tisku a online prostoru v České republice.

Kampaňové spoty

Čtyři kampaňové filmy vyprávějí v monumentální epice příběh o tom, co se stane, když svou zahradu jednoduše necháte napospas přírodě. Jsme svědky událostí, kdy semínko putuje vzduchem, pak vodou, až z něho vznikne divoká rostlina. Celý příběh se nese ve stylu akčního filmu. Filmy téměř bez počítačových efektů režíroval Hauke Hilberg a produkovala je společnost CZAR. Hudbu napsali skladatelé z 2WEI, ruční zvukový design dodali kreativní tvůrci z foleys.berlin.

Tým HeimatTBWA a HORNBACHu vždy najde způsob, jak řešit ekologické výzvy a témata, jako je biodiverzita nebo přeplněnost měst, svým vlastním způsobem, aniž by sklouzl k prvoplánovým reklamním sdělením. Stačí si vzpomenout na kampaň s kopulujícím hmyzem nebo monumentální proměnu fasády domu ve vertikální zahradu.

"Vždy jsme si zakazovali typickou melancholii, s níž se obvykle komunikují ekologická témata. To není HORNBACH," říká Guido Heffels, který je za HORNBACH kreativně zodpovědný, "to je stejně tak lživé jako neúčinné." Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky HORNBACH dodává "Chceme lidi vyzvat k přemýšlení o alternativách. A samozřejmě být pro ně vhodným projektovým partnerem."

V rámci kampaně se o další doplnění nezbytných znalostí o přírodních zahradách postarají webové stránky a poradenský tým Hornbachu.

   

Videa ke kampani si můžete předem prohlédnout zde:

Nech to na přírodě | Film: https://youtu.be/i3uCOA_ekYE

Nech to na přírodě | Semena 30": https://youtu.be/i0CwVEJfPVg

Nech to na přírodě | Vítr 25": https://youtu.be/FA9UT8aNeUM

Nech to na přírodě | Voda 20": https://youtu.be/rZgu70z-tME

Nech to na přírodě | Semena 15": https://youtu.be/NgajvgiBX_g

Nech to na přírodě | Vítr 15": https://youtu.be/dk6BJ0Kffvc

Nech to na přírodě | Semena 10": https://youtu.be/6BDyO_C_ED4

 

Fakta o kampani:

Kreativní agentura: HeimatTBWA

Mediální agentura: Mediaplus

Režie: Hauke Hilberg

Kanály: TV, kino, (D)OOH, tisk, sociální média, rádiový spot

Období: od 15.3. do poloviny června

Země: Německo, Rakousko, Švýcarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Nizozemsko, Rumunsko.

Hudební složení: 2WEI.

Zvukový design: foleys.berlin

Filmová produkce: CZAR

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Zahrada, nejlépe hodnocené fotografie



Články Zahrada