HORNBACH vstupuje do jara nekonvenčně – s kampaní Nech to na přírodě!
Vzhledem k dlouhodobému suchu,
nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je podle
společnosti Hornbach na čase zásadně poopravit představu o dokonalé zahradě.
Nechte zahradničit přírodu, a budete překvapeni, co díky náhodě vzejde na vaší
zahradě.
Kampaň probíhá téměř současně
po celé Evropě, a kromě uvedení v TV, kinech i rádiích, zahrnuje širokou škálu
obsahu na sociálních sítích, v digitálních médiích, v OOH a tisku. Titulek zní
"Nech to na přírodě" a už nyní koluje v tisku a online prostoru
v České republice.
Kampaňové spoty
Čtyři kampaňové filmy
vyprávějí v monumentální epice příběh o tom, co se stane, když svou
zahradu jednoduše necháte napospas přírodě. Jsme svědky událostí, kdy semínko
putuje vzduchem, pak vodou, až z něho vznikne divoká rostlina. Celý příběh se
nese ve stylu akčního filmu. Filmy téměř bez počítačových efektů režíroval
Hauke Hilberg a produkovala je společnost CZAR. Hudbu napsali skladatelé z
2WEI, ruční zvukový design dodali kreativní tvůrci z foleys.berlin.
Tým HeimatTBWA a HORNBACHu
vždy najde způsob, jak řešit ekologické výzvy a témata, jako je biodiverzita
nebo přeplněnost měst, svým vlastním způsobem, aniž by sklouzl k prvoplánovým
reklamním sdělením. Stačí si vzpomenout na kampaň s kopulujícím hmyzem nebo
monumentální proměnu fasády domu ve vertikální zahradu.
"Vždy jsme si zakazovali
typickou melancholii, s níž se obvykle komunikují ekologická témata. To není
HORNBACH," říká Guido Heffels, který je za HORNBACH
kreativně zodpovědný, "to je stejně tak lživé jako neúčinné." Thomas
Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky HORNBACH dodává "Chceme
lidi vyzvat k přemýšlení o alternativách. A samozřejmě být pro ně vhodným
projektovým partnerem."
V rámci kampaně se o další
doplnění nezbytných znalostí o přírodních zahradách postarají webové stránky a
poradenský tým Hornbachu.
Videa ke kampani si můžete
předem prohlédnout zde:
Nech to na přírodě | Film: https://youtu.be/i3uCOA_ekYE
Nech to na přírodě | Semena 30": https://youtu.be/i0CwVEJfPVg
Nech to na přírodě | Vítr 25": https://youtu.be/FA9UT8aNeUM
Nech to na přírodě | Voda 20": https://youtu.be/rZgu70z-tME
Nech to na přírodě | Semena 15": https://youtu.be/NgajvgiBX_g
Nech to na přírodě | Vítr 15": https://youtu.be/dk6BJ0Kffvc
Nech to na přírodě | Semena 10": https://youtu.be/6BDyO_C_ED4
Fakta o kampani:
Kreativní agentura: HeimatTBWA
Mediální agentura: Mediaplus
Režie: Hauke Hilberg
Kanály: TV, kino, (D)OOH,
tisk, sociální média, rádiový spot
Období: od 15.3. do poloviny
června
Země: Německo, Rakousko,
Švýcarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Nizozemsko, Rumunsko.
Hudební složení: 2WEI.
Zvukový design: foleys.berlin
Filmová produkce: CZAR
Hornbach
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.
Více informací na: www.hornbach.cz
Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem
Fotogalerie Zahrada, nejlépe hodnocené fotografie
Články Zahrada
- Rostliny na některých místech Moravy jsou stále aktivní (video)
- Zelené světy: Hortenzie pěstované v nádobách si u Čechů získávají stále větší oblibu (audio)
- Zahrádkářské tipy: Co bude výsadba vánočního stromku z kontejneru znamenat pro naši zahradu? (audio)
- Sklízíte poškozené brambory, mrkev nebo řepu? Povíme, se kterými škůdci se dělíte o úrodu (Zahrádkářské tipy) (audio)
- Z řepkového pole vytvořili udržitelnou zahradu: Inspirujte se příběhem Zahrady Panorama
- Mají papriky ještě šanci dozrát? Mají, musíte jim ale trochu pomoci (Radioporadna) (audio)