ČEZ Prodej pokračuje ve zlevňování: nabízí v akci elektřinu s fixací do 2026 za nejnižší cenu na trhu

Cez.cz, 3.2.2025
ČEZ Prodej pokračuje v trendu zlevňování z loňského roku: zájemcům o fixované produkty nabízí v akci elektřinu s pevnou cenou do října 2026 za 2 590 /MWh (3 134 /MWh včetně DPH), což je nejlevnější cena na českém trhu. Oproti dvouletému fixu z února 2024 vyjde o 28 % levněji. Pokud si ji zákazník sjedná kompletně on-line, získá navíc 1 000 formou speciálního finančního bonusu. Snížily se i ceny dalších produktů na dobu určitou, a to jak pro stávající, tak pro nové zákazníky.

Největší tuzemský dodavatel energií připravil další zlevnění fixovaných produktů. Na trh uvádí nový produkt Elektřina Akce 2026 s fixací do konce října příštího roku za 2 590 Kč/MWh (3 134 Kč/MWh včetně DPH), což je aktuálně nejlevnější veřejně dostupný produkt na trhu nabízený tradičními dodavateli. Oproti dvouleté klesající fixaci z února 2024 tak zákazníci s nejrozšířenějším tarifem D02 meziročně zaplatí za spotřebovanou megawatthodinu o 28 procent méně, což představuje pokles o 1 200 korun. Zákazníkům topícím elektřinou se cena meziročně snižuje v průměru o téměř 1 300 korun za megawatthodinu.

Domácnost s distribuční sazbou D02, která elektřinou jen svítí a vaří a má spotřebu 2,5 MWh za rok, tak ve srovnání s loňským produktem meziročně na obchodní ceně elektřiny uspoří asi 2 500 korun (včetně DPH). Domácnost, která elektřinou topí (s tarifem D57) a má roční spotřebu 10 MWh, ušetří 11 800 korun ročně (včetně DPH).

„U zákazníků vidíme v posledních několika měsících výrazný nárůst zájmu o fixované produkty, u plynu volí fixace 9 z 10 klientů, u elektřiny tvoří podíl smluv na dobu určitou téměř 2/3. Věřím, že nový fixovaný produkt Elektřina Akce 2026 bude stejně oblíbený jako jeho plynová verze, kterou jsme spustili loni v listopadu. Ta se rychle stala nejpoptávanějším plynovým produktem z našeho portfolia,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Pokud si zákazník sjedná Elektřinu Akce 2026 kompletně on-line, získá navíc finanční bonus ve výši 1 000 Kč. ČEZ Prodej tak motivuje zákazníky, aby si nové produkty přednostně sjednávali digitální cestou. On-line formulář většinu údajů předvyplní na základě nahrané faktury od stávajícího dodavatele, takže celý proces nezabere víc než 10 minut. Akční produkt je určený pro nové zákazníky.

ČEZ Prodej za posledních 12 měsíců zlevňoval fixované produkty již celkem šestkrát. Fixace se zlevňovaly loni v únoru, v dubnu, v květnu a v listopadu, letos zatím proběhl pokles portfoliových cen v polovině ledna a nyní se opět snižují ceníky pro nové zákazníky od 1. února.

ČEZ Prodej tak pokračuje v uplatňování modelu, kdy díky nákupní strategii může velkoobchodní ceny komodit promítat do finálních ceníků pro zákazníky mnohem rychleji. Hlavní nefixové ceníky tedy typicky upravuje dvakrát ročně – v lednu a v červenci – a fixované ceníky kdykoliv je to možné.


Alice Horáková , mluvčí ČEZ



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie na bydlet.cz, nejlépe hodnocené fotografie



Články Energie